Pages sur ce sujet: [1 2] > | Tłumaczenia ustne - jak się wkręcić? Auteur du fil: Krzysztof Pawliszak
|
Witam serdecznie.
Jest to chyba mój pierwszy post w polskim dziale forum proz.com dlatego pragnę się z Wami wszystkimi
Na proz.com zarejestrowany jestem, o ile dobrze pamiętam, od przeszło 2 lat, z kolei w tłumaczeniach pracuję od roku. Wcześniej wykonywałem, i nadal wykonuję, tłumaczenia dla organizacji pozarządowych zatem wolontariat, ani praca za pieniądze nie są mi obce.
Dotychczas jednak głównie skupiałem się tylko na tłumaczeniach pisemn... See more Witam serdecznie.
Jest to chyba mój pierwszy post w polskim dziale forum proz.com dlatego pragnę się z Wami wszystkimi
Na proz.com zarejestrowany jestem, o ile dobrze pamiętam, od przeszło 2 lat, z kolei w tłumaczeniach pracuję od roku. Wcześniej wykonywałem, i nadal wykonuję, tłumaczenia dla organizacji pozarządowych zatem wolontariat, ani praca za pieniądze nie są mi obce.
Dotychczas jednak głównie skupiałem się tylko na tłumaczeniach pisemnych. Obecnie studiuję Filologię Angielską ze specjalizacją tłumaczeniową (kończę I rok MA), w ramach której mam tłumaczenia ustne. Muszę przyznać, że czuję się w tym co raz lepiej i chciałbym oprócz zajęć na uniwersytecie, plus ćwiczeń w domu spróbować czegoś prawdziwego. Z własnego doświadczenia wiem, że praca w ramach wolontariatu daje dużo. I o ile zapotrzebowania na pisemne tłumaczenia istnieje niemal w każdej organizacji, o tyle trudno jest mi znaleźć organizację, która by potrzebowała tłumacza ustnego (co oczywiście jest zrozumiałe, bo wiąże się teoretycznie z większymi kosztami jeśli zechcą pokryć koszt podróży). W grę wchodzi także tłumaczenie przez Skype/telefon.
Czy macie może jakieś propozycje/wskazówki dotyczące tego gdzie najlepiej szukać, tak żeby dobrze zacząć ten etap? Jakieś adresy, pomysły, lub coś z własnego doświadczenia?