Elektroniske ordbøger
Auteur du fil: Ann Louise Rodríguez
Ann Louise Rodríguez
Ann Louise Rodríguez
Danemark
Local time: 11:04
anglais vers danois
+ ...
Jul 29, 2018

Hej alle,

Jeg har fået ny pc, opgraderet til SDL 2019, ny Office-pakke og hele molevitten Men ... jeg kan ikke installere mine (gamle) e-ordbøger fra bl.a. Politiken. Har I gode råd?

Pft,

Ann Louise


 
Christine Andersen
Christine Andersen  Identity Verified
Danemark
Local time: 11:04
Membre (2003)
danois vers anglais
+ ...
Der er ingen helt gode løsninger... Jul 30, 2018

Jeg har fået Politikens Nudanske og Concise Oxford til at installere på mine nye computere, (PC og bærebare) men har måttet sige farvel til den tekniske og abonnere på Clausens ved Ordbogen.com.

Ellers abonnerer jeg på jura og medicine og fagordbogen fra Gyldendal - det koster, men så følger opdateringerne med...

Jeg har stadig min gamle bærebare computer med et par ordbøger, som virker offline, Munksgaards medicinsk, f.eks., men bruger den sjældent!


 


Aucun modérateur n'est spécifiquement affecté à ce forum
Pour rapporter des violations des règles du site ou pour obtenir de l'aide, veuillez contacter l'équipe du site »


Elektroniske ordbøger






Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »
CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

Buy now! »